frasses

det är bäcksvart i köket. människan hade bara 60 W lampor hemma! gaaaah, det behövs en 15 W-lampa! får plocka på mig en när jag åker hem och hämtar kläder till imorgon.

lagom peppad för tandläkaren imorgon. hon kommer kötta mig! det blir fetsmisk när hon får reda på att jag inte sköljer med fluor varje dag och inte orkar jag använda tandtråd varje dag heller. jag har viktigare saker för mig på dagarna! men man drar alltid till med en fin lögn "jag använder tandtråd nääästan varje dag. fluor också! och jag dricker bara läsk på helgerna. inget godis på vardagarna" hahaha jag tror hon ser igenom den lögnen varje gång.. men hon kan inte bevisa nåt! HA!

nu ska jag ladda upp med frasses!



norrlänningar

tack för tipset=)

2008-11-25 | 11:37:49 | http://thebulle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0