första advent

"imorse" skjutsade pappa ner mig till stan så jag kunde dumpa fikabrödet till julskyltningen. sedan blev JAG dumpad på ibis hotell. snackade med syrran. passade på att jobba lite svart. utan lön. värt? efter en timme kom m & p och hämtade mig. då bar det av till m & m. pluggade lite matte i väntan på att syrran skulle sluta jobba. nångån efter 3 satt vi iaf och fikade. lussebullar, saffranskaka, pepparkakor, punchrullar, drömmar och julmust. MUMS. jag åt mest av alla. hehe :) det blev även en liten trip till birsta för införskaffning av diverse saker.

nu är jag helt slut. det känns som att klockan är minst 22:00. har nyss ätit middag. fisksoppan satt fint i kistan.

måste fortsätta att fixa redovisningen till imorgon. bläu. have a nice evening.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0