farsdag

det första jag gjorde när jag klev upp "imorse" var att säga grattis till min far på farsdag. han själv hade tydligen ingen aning om att det var farsdag. bra där.

jag, mam, pap åkte sedan till mormor & morfar och fikade. göttgött.

försökte plugga kemi sen när jag kom hem. men det kändes för jobbigt. jättesvårt och jättejobbigt. men jag har iaf nästan skrivit klart min labbrapport till fysiken. näääästan. det är bara det att det känns som att min hjärna inte riktigt hänger med i svängarna när jag vill tänka! nå så jävulskt störande. hoppas att det är bättre imorgon. för då MÅSTE jag plugga kemi.

resten av dagen kommer att bjuda på max (garlichamburgaren!<3), besök av JL-den äldre och andra avenyn. säkert lite ben & jerry-glass också.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0