ett språk som talas i alla länder

här sitter jag. gör inte det jag borde göra. men vem fan gör det? tycker nästan att det räcker med 3 timmar matte på en dag. men när ska jag plugga mer inför provet då? dumskallar som lägger provet på måndag. och som grädde på moset så har jag en svenska/historia-redovisning på måndag också. PEPP på det! vet inte varför, men i min värld kommer matematiken före. matematik - det universella språket. djupt.

och igår fick man reda på att min ridgrupp ska medverka på ridskolansdag som är om en och en halv vecka. bra planering?? vi måste komma på något att göra, något att ha på oss, vilka hästar vi ska ha med osv osv osv. det är bara att börja spååååna. det är ju bra att man får gott om tid på sig menar jag..




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0