en helt vanlig måndag

tjäänna!

kom hem från skolan för ungefär en timme sedan. hade bara fysiklabb. ovärd skoldag. men jag och jessi hade iaf roligt i rondellerna påväg till skolan pga halkan. "wiiiiiiiie!" hahahahahaha.

nu hade jag bara tänkt dega ända fram till klockan 20:30, då blir det dansträning. fett pepp på uppvisning i december? haha... hjälp.

just ja! har glömt att berätta att jag har bokat tågbiljetter till sthlm! den 17 januari åker jag & anna på en shoppingtrip till hufvudstaden. 50 kr vardera tur och retur. vi var tvungna när det var så billigt ^^ det blir desto mer pengar att lägga på shopping ;)
måste ju tacka jessi för tipset också. danke schööööön!


ha en fortsatt bra dag allihopa! tänk efter före, behandla andra som du själv vill bli behandlad, friskt vågat hälften vunnet, don't drink and drive o allt det där.

Hänisch

Vilket tips!? xD

2008-11-17 | 14:08:38 | http://hannagsson.blogg.se/
Jessica

hehe wiiie, fick du wiiie:a nåt på vägen hem också? Ni vet att 17 är dagen efter första studentfesten va?

2008-11-17 | 14:19:03 | http://takeadeepbreath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0