duktig joli

hello

känner mig ganska duktig. har precis torkat golven i lägenheten. nu är det både damm och fläckfritt. lasse var nyss här och kollade på dumtoaletten som står och tomspolar hela tiden. tror han fixade det? det lär jag ju märka nästa gång jag spolar.

det var planerat att jag och anna skulle rida ut en sväng på pärlan & wille idag. men eftersom jag var ut igår så är det inte så smart att köra bil. har dessutom mina ridkläder hemma. sååå.. jag vet inte. har inte hört något från anna idag. men jag ska hem och äta middag vid 5-tiden, så om det blir av så får det bli när jag har ätit. kallt och kolsvart ute, men det kan ju vara mysigt :p

gårdagskvällen/natten var iaf rolig :) jag och anna åt pizza typ 20:30. sedan började vi, ida och ottilia förfesta hos anna. twister hahaha! det kan komma bilder senare om ni har tur ;)

ha-de!

Anna

haha vet inte om ja vill se dom bilderna!xD

2008-11-23 | 22:49:06 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0