bra jobbat!

ååh vad lyckad man kan vara! istället för att göra det jag egentligen skulle så följde jag med mamma & pappa och handlade. hahahahaha. en klapp på axeln till mig!

det känns som att skallen har blivit överkörd av en långtradare, som sedan har backat och kört över skallen igen. det gör inte ont, jag känner mig bara allmänt retard och trött i skallen. imorgon ska vi vara i skogen hela dagen så då behöver jag inte anstränga huvudet särskilt mycket hoppas jag. så det kan ju bli ganska skönt. helgen kommer dock inte bli så jävla rolig, med tanke på att det är kemiprov på torsdag. IGEN. vi har haft två lektioner sedan förra provet. och våran lärare är ju så snäll att han har fixat en lathund till oss, på BARA 29 punkter. tack. verkligen. det kommer att ta femhundra år att bara hitta svaren på alla dom där punkterna. sedan ska man lära sig alla också. döda mig. långsamt.

ska försöka vila skallen på riktigt nu. med glass och du är vad du äter.

Anna

haha aaw man flyr lätt ifrån de jobbiga läxorna;D mitt ordspråk/måtto (som jag sällan följer) gör det idag så slipper du imorgon!;D haha

2008-11-06 | 21:37:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0