vis

- "oherregud!!"
- "det är den största jag har sett!"
- "gud vad fin den är!"

...sa tandläkaren om min visdomstand. jag trodde först att jag hade fetaste hålet, så som hon skrek! blev fan livrädd! haha hon blev nog lite kär i min stora visdomstand. om den nu är så stor som hon påstår så måste jag vara jävligt vis? heh.

idag svarade dom när jag ringde om stallplats! men hon visste inte. hon skulle höra av sig till mig i slutet av veckan. håll tummarna! (tack på förhand)

nu är anna påväg hit. hon skulle ställa några frågor om reflexer? hahahahaha


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramkram

Okänd

Tack på förhand, varsågod.

2008-05-14 | 11:57:33 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0