vi sitter i samma bil

tjabba tjena hallå!

long time no see mina kära läsare! i am so sorry för det. och ändå har jag inte varit för upptagen för att blogga(!?) jag har bara inte orkat.... nothing new att berätta för er liksom.

jag har inte gjort ett piss den här helgen. ingen ville umgås med mig :'( buhuhuhuhhuhuhuhuhuhu!!

idag har jag faktiskt gjort en liten trip till birsta. närmare bestämt RUSTA och ica maxi. jag var tvungen att ha på mig solglajjerna hela trippen, för jag hade nämligen fått finfina märken på näsan av dom. hatar det. dumma breda näsa :(

har varit ute och böööörnat lite också. hehehehe. det var kewl :)

jessi och hennes mor kom och hälsade på oss en snabbis såhär på kvällskvisten. jag fick lite mer körkortsteorifrågor att träna på. det är king! fast det lär inte bli så mycket teoripluggande den här veckan. imorgon måste jag plugga matte som ett as, since i was så smart att glömma matteboken på skolan hela lill-lovet. och det är nationelltprov i matte D på tisdag. smart brud yao. sen så är det väl fysikprov på fredag? eller nåt sånt trevligt. plus att både anna och mammsen fyller år. körig vecka.

jessi och jag ska köra halkis samtidigt :D det kommer bli grrreat! hon, jag och min papps en heldag. bättre kan det inte bli. höhöhöhöhöhö



Don't just look on the bright side of life; Live on it / puzzzzz



g

ha en trevlig kväll =)

2008-05-04 | 21:14:32 | http://gabbifreak.blogg.se
Olli

Ha en bra söndagskväll & en bra start på veckan! Ta hand om dig!

2008-05-04 | 21:16:53 | http://www.oliviaandreea.blogg.se
Sara

När har ni halkbana?=) Eller har ni redan haft de?

2008-05-13 | 23:24:39 | http://swarpis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0