valborg

säääämsta valborg ever! eller, iaf från typ 11 till jag gick och la mig.


dagen började med att jag vaknade hos johan. han var mys och spelade gitarr och fixade frulle :) sedan skjutsade han ner mig till stan där jag mötte carro. sedan åkte jag hem och gjorde ingenting. åt sedan middag hos carro, det var gott och trevligt. sedan åkte hon, jag & gurra ner till stan där vi mötte anna och sen tog vi bussen vidare till alnö (så långt det gick). meeen det gick ingen buss från vi så vi fick gå dom där 6km till amanda. det var jobbigt. när vi äntligen kom fram så fick vi glass, det var ju gott. sedan spelades det spel. men efter det var det boooooooooooooooooooooooooring. och både jag och anna ångrade vårat väl "fest". känns piss när dom på den andra festen hade haft skitkul :/ aaja, ibland gör man fel val. inget att göra åt nu lixxx. nää men jag tänker se det från den ljusa sidan.... .....eh....det finns ingen ljus sida. hahahaha


idag tänker jag bara sitta här och vara tråkig. sådeså.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hej






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0