staden hela dagen

ey!

soft dag idag. hade bara medicinksgrundkurs (sista lektionen någonsin) och drama. plus en föreläsning på miun. slutade typ en och en halv timme tidigare. har väl mest gått omkring på stan idag känns det som. först på lunchen. matte bjöd mig på subban. sedan följde jag och jessi med jonte på snusjakt. fick gå runt halva stan för att hitta ett ställe som tog kort OCH som hade snusen han skulle ha. sedan blev det stan efter miun också. olivia gick och spärrade sitt kort som hon tappade bort i fredags. illa :P

annars har jag bara käkat hamburgare och spelat yatzy med syrran, varit ute med skrället, hämtat mormor & morfar på navet(hemkomna från tallinn), och ja.. det var väl typ allt.

deep blue sea nu.. haaaajjjjjjar.... tycker inte om hajar

4 lektioner, en exkursion och en NV-dag kvar till helg! den eviga nedräkningen...


Don't just look on the bright side of life; Live on it / krams

Jessica

dagen idag var väldigt onödig om man säger så tycker jag.

2008-05-28 | 14:49:25 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0