skabbet

gaaaaaaaaaah! jag försov mig imorse! hade av någon puckad anledning ställt väckarklockan på 07:45 (dvs då jag hade tänkt ta bussen till skolan)??! det var ju meningen att jag skulle ställa den på 06:45. så jag låg där i godan ro och snoooozade. kollar sedan med sömnig blick på klockan. låg säkert och glodde på den i en halv minut. KVART I 8??!!!! det var bara att sprutta upp ur sängen, dra på sig första bästa klädesplagg, kasta ner skolböckerna och fikat till nationellaprovet i väskan, ta lite deo, på med skorna, låsa dörren, springa till bussen!! hann precis med 8-bussen. jag skulle ha dött om jag skulle ha missat den. så jävla typiskt att det var nationelltprov. annars skulle jag ha kunnat lega kvar och missat första lektionen. men icke! sååå yeeeas, idag har jag bjuppat på skabbet. mmmmmmh!

efter skolan gick jag in till stan och köpte en liten födelsedagspresent till mammsen. plus att jag köpte lite kläder till mig själv också. hehehe. var tvungen att trösta mig eftersom dagen inte började på bästa sätt.

fysik-plugg blev det när jag kom hem. det känns ganska bra, faktiskt! I FEEL PRETTY good.

ingen frukost + ingen lunch = hunkrig hest
pappa fixar käk idag. YES! :D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussis

Jessica

Köksbord

2008-05-06 | 20:40:30 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessica

KÖKSBORD

2008-05-06 | 22:27:05 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessica

badkar

2008-05-07 | 22:25:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0