sista provet

gaah va kemiprovet gick dåligt idag. får ångest bara jag tänker på det. men det var iaf sista provet man fick skriva NVN2A på.. vad har jag kvar i skolan egentligen.. hmm.. en redovisning om ormbett, en engelskaredovisning om john steinbeck, två biologilabbrapporter. blä hatar dom där jävla labbrapporterna!

har varit hos jessi och ätit kanelkaka också. smarrigt värre!

gissa vem som har varit duktig och dammsugit hela lägenheten idag då?! japp, JAG! jagjagjag! en applåd till mig.
gissa vem som fick VG på fysikprovet då?! japp, JAG! jagjagjag! en applåd till mig.

bara 1 skoldag kvar till helg. sköööööööönt :) och på fredag är det klassfest, för den som har missat!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussisar




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0