projektvecka

projektveckan började idag. kom till skolan 11:30. snackade med roy. kom fram till att vi skulle fördjupa oss om kärnkraft. fördelade arbetet. och drog sedan hem klockan 13:00, typ. borde väl skriva lite nu.

gick in till stan när vi hade slutat. köpte med mig en subb-macka hem. så jävla gooooo! nu sitter jag ute på balkongen och chillar. snackade nyss med anna i telen. hon har inte så kul på sin praktikplats i sörberge. det är inte ens sol där?! stackars anna!

jag funderar på om jag ska hyra häst i sommar. det vore himla mysigt :) plus att carro & anna ska hyra så det skulle ju bli yyyybermysigt :) men 5-6 tusen är en ganska stor summa att punga upp. får säker lite pengar när jag fyller (om prick 2 veckor, värt att notera!). annars får jag väl ta på avbetalning med mina päron.
tänkte ringa till ivars idag och kolla om jag får ha hästen där. blir ju inge kul om jag inte får stå på samma ställe som carro och anna. så om det inte finns plats så blir det nog ingen hyrning för mig.. vill helst hyra harry, men annars går ju gadd också bra, eller varför inte bonita :) aja, hyra eller inte hyra? - det är frågan!

image197image198
(harry & gadd)


nu ska jag göra nytta. so long!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussis




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0