konstiga fingrar

hejhej!

parrrkade nyss bilen på parkeringen. har varit och gjort birsta osäkert. hehehe. eller inte. hehehe. träffade jonas också, 198745668439 år sen sist. typ. jag köpte inte ett skit. men mamma köpte allt från kökslampa till tvålhållare. jag hittade ett par snygga stövlar, men mina ben är för smala! jävla skitben! kan inte ha några stövlar :( ge mig feta vader!!

imorgon är det fysikprov. men ulla sa åt oss att vi inte skulle plugga nåt ikväll, så det är bara att lyda. ullas ord är lag. eeeeeeeeeeh..... kanske inte.

är det något bra på tv ikväll mina små påfåglar? får väl använda mina korvfingrar till att knäppa lite på dosan och checka läget. på tal om mina fingrar så är dom helt jävla cp! helt plötligt så blir dom kritvita, utan känsel. blodcirkulation som en rökare!

idag har jag ätit kinderägg :D och PEZ


Don't just look on the bright side of life; Live on it / famntag

Jessica

Dy glömde att du har ätit center med smak av chili.

2008-05-08 | 20:23:18 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0