kladdkaka

mmmmmh.. här sitter jag och avnjuter en varm och kladdig kladdkaka med vaniljglass. inte illa! det fick bli min belöning för att jag har pluggat lite kemi idag. måste dock plugga mycket mycket mer imorgon. blääu

fick tillbaka nationellaprovet i matte F idag. hahah neeeeeeeej vad skrev jag nu??! matte D ska det förstås stå! fingret slant! iaaaf... så blev det godkänt. prima skinka yeppyepp! 8 poängs marginal och endast 5 poäng från VG. himla nöjd :) congratzz till mig


2 saker som är värda att nämna är att..:

det bara är 3 skoldagar kvar till helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag är pepp för klassfest på fredag!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / PÖSS



SuperPepp

Klassfest =)

2008-05-19 | 21:04:19 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0