grym helg

ojojoj det har varit en fullspäckad helg!

fredagen bjöd på halkbanekörning i söderhamn med jessi. jävligt kul. vi körde ihjäl lilla kalle, men det gjorde tydligen inget för båda två blev godkända. det betyder att 1 av 3 steg av körkortet är avklarat.
ridning var det ju också såklart. red gadd i dungen. hoppa fick vi göra också. det gick så jävla fort att jag knappt hann se nånting. haha sååå jävla kul :D
efter ridningen drog jag hem och duschade sedan skjutsade pappsen mig till klassfest på södermalm. alla var ju måttligt packade när jag kom dit. hahahaha. sedan blev vi utkastade pga att någon hade spytt i handfatet! fyfan va vidrigt! så då drog vi ner på krogen istället. jag fick åka snålskjuts på jontes rygg. det blev iaf två besök på irish och ett besök på bk, innan vi drog på subban och åt fyllekrubb.
sedan tog jag och anna taxi hem typ 4.
det var en himla trevlig kväll. en mobil rikare blev jag också. hahahaha! okej.. han ska få tillbaka den imorgon.

vaknade typ 1 på lördagen. filico ringde på mattes mobil, så jag snackade med han ett tag. sedan duschade jag och for ner på stan. där blev jag, carro, anna, amanda, therese och jennifer sminkade. fick även välja grejer för 300 spänn. fett nice. när alla hade blivit sminkade åkte vi hem till anna och käkade tacolåda och glass o grejer. förfestade lite lätt sådär. kollade på eurovision gjorde vi också. nångång efter 11 åkte vi in till stan. bk fick det bli. typ massa gamlingar när vi kom dit, alla hade varit på roddan förstår ni. men sedan ramlade det in lite folk som sänkte medelåldern.
hahahaha amanda gjorde fulaste grejen! hon råkade kasta sin mobil på en kille som satt snettmittemot oss, och mobilen pajade för några sekunder. sedan fick han för sig att han skulle singla slant för oss resten av kvällen. eeeeehh? plus att vi kom fram till att han också hade haft biggan i matte och kemi. hahahahaha!!
annas brorsa skjutsade sedan hem oss runt typ 2.

imorse blev man väckt av mor & far. dom kom med fika på sängen och paket till mig :) jag fyller inte år förän imorgon men det är ingen som har tid att fira mig då.. jag fick iaf ett halsband, ett armband, sängkläder, ett hoppspö och körkortet :) tack mami, papi och syri (hahaha syri??)


imorgon fyller jag 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Don't just look on the bright side of life; Live on it / pössar

Jessi

När vill du ha mina presenter? eller du kanskeinte vill ha några?

2008-05-25 | 16:57:29 |
AmandaOkfors

hahaha . jag ska börja köra med mobiltricket när jag är ut ! om jag ser nån snygging så ska jag råååka kasta telefonen på han ;) hahaha...

2008-05-25 | 19:14:47 | http://amandaokfors.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0