för-lamad

jag känner mig laaaaaaaaam. det känns som att klockan är typ 23:27. MEN i själva verket är klockan bara 20:45. gaga. dålig tv-dag är det också. får väl kolla på runaway bride. "she's afraid of the one-eyed snake..."

imorgon ska jag till tandläkaren. pepppp. lär väl få höra samma fras som vanligt: "nää du har inga hål, men du har 938874637829 början till hål". har haft det i flera år. det blir aldrig några riktiga hål men dom försvinner inte heller. så jag har helt enkelt lärt mig leva med dom små rackarna.

jag är orkeslös. allmänt less, på ingenting. skulle helst vilja gå och lägga mig, men inte ens det orkar jag. sååååå.... så blev det med den saken.

och inte var det någon som svarade när jag skulle ringa och fråga om stallplats heller. får ringa imorgon igen.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciao

Jessica

Stackars Joss, du kankse behöver ta en tur med sofia (hette laman så?) så kanske hon kan sno ditt lama.

2008-05-12 | 21:06:28 | http://takeadeepbreath.blogg.se
JOSS

va inte sofia en kamel? haha

2008-05-12 | 22:33:25 | http://jossifin.blogg.se
Jessica

Jag vet inte, hon kanske var en dromedar också.

2008-05-13 | 17:35:10 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0