död åt matematik D

matten kan gå och hänga sig! jag varken orkar eller förstår. I'm sick and tired of the shit. men imorgon är det nationelltprov i matte D, sen kan man bara chilla på mattelektionerna ända till sommarlovet. förhoppningsvis spelar det ingen roll om jag får godkänt eller inte på det här provet. har ju fått godkänt på dom andra. men annars får jag väl göra nåt restprov eller nåt. jag orkar inte bry mig just nu. blääääääääääää

vad ska jag göra resten av kvällen då? nåt förslag?

pappa har bokat halkis till mig & jessi nu. ska fixa ledigt bara, sen är det klappat och klart.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / byebye




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0