diesel är skit

ställ er upp! hur låter en hund? säg voff!


projektveckan fortsätter.. idag har jag inte gjort ett piss om jag ska vara ärlig. kunde lika gärna ha legat hemma i sängen hela dagen.

var på körskolan klockan 2 och körde lite. hatar dom nya bilarna! jävla dieseläckel! kommer måsta ta typ 982364783289 lektioner om jag någonsin ska lära mig hur den där jävla bilen fungerar! en sak är säker: jag tänker aldrig köpa en bil som går på diesel.

det enda som är planerat för kvällen är att jag ska skriva ut ett papper.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejdå!!

Jessica

Ja visst var bilarna skit? Näe tur man inte behöver köra de så många gånger.

2008-05-14 | 16:25:24 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0