bowling

image201
bowling blev det igårkväll! jag & syrran drog iväg och bowlade vid 8-tiden. Hon vann med sisådär 100p. hahahahaha! men jag gjorde iaf typ 7 eller 8 strike! alla i slutet, då det redan var pretty much kört för min del :P men vi kastade iaf typ 8km/h snabbare än dom bredvid. hahah vilka pajkastare det var! hahahahahah!
resten av kvällen spenderades framför teven.


idag har jag varit en degklump. bara legat och inte gjort nånting. fast mamma tvingade mig att dammsuga lägenheten nyss. gjorde det motvilligt(!)

käka käk nu då vaa!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss

djess

jag tycker man ska va glad att man inte fick ett bowlingklot i huvet när man hade dom där "proffsen" brevid sig..

2008-05-18 | 20:26:53 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0