bort med det gamla

igår var det sista gången jag hoppade innan sommaruppehållet. så jag kommer inte få hoppa nånting förän till hösten.. fyfan va sorgligt! jag kommer bli helt deprimerad! buhuhuh, ge mig en hopphäst!!

jag gav nyss upp mitt försök att rensa gammdatorn. mitt upp i alltihop så dog den. är jag förvånad??! skönt med en ny dator! hittade iaf jävulskt fula kort. hahahahahahaha. skrattar ihjäl mig bara jag tänker på dom. hahahahahahahahahaha....

lördag.. syrran kommer hit och käkar middag. sov här inatt gjorde hon också! i typ 5 timmar eller nåt.
annars ska jag väl bara dega ikväll tror jag. lär få x antal fyllesamtal. det brukar alltid vara lika underhållande :P

nu tänker jag kolla om hanapee har uppdaterat sin blogg. hon gör definitivt min dag! varje dag!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussispuss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0