artonåring

idag är ingen vanlig dag
för idag är jossis födelsedag!! :D


image202


tänka sig! idag räknas jag som myndig. jag kan nu lagligt gå in på krogen, köpa cigg/snus, dricka alkohol osv. synd att man nästan har gjort allt det där redan då haha :P

imorse åkte jag till vägverket och klarade teoriprovet. känns grymt bra :D så nu är det bara 1 steg kvar till körkortet! uppkörningen! scary shit..

skippar biologin idag. det är ju trots allt min födelsedag ;) börjar halv 2. fett skönt. fast det skulle ha varit skönare om jag hade kunnat sova till dess. men aja.. lika bra att vara vaken nu ju.

ikväll ska jag spela korpen. hahaha JA! du läste rätt! fotbollsmatch mot nå typ trasdockorna. hahahaha! dom ska ha spö!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / PUSSAR FRÅN ARTONÅRINGEN!


Anna

grattis,grattis!!:D:D

2008-05-26 | 14:33:04 |
Jessica

Dubbel grattis =)

2008-05-26 | 16:41:07 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0