vip

jag tog bussen till anna klockan halv 3. vi gjorde våfflor i ett våffeljärn från början av 1900-talet (eller hur var det anna? ;P). ett likadant som vi har. ett likadant som alla har! ett vitt med en grön och en röd lampa. alla har ett sånt, jag svär. ANYWAY.. sen kom amanda och hämtade oss, vi åkte till stallet där dom fick hoppa. inte jag :( buhuhuh. jag får vänta ända till imorrn. synd om mig. när dom hade ridit klart (18:00) stressade vi som några as, eftersom anna & jag skulle gå på basket 19:04! anna tjurade och ville inte ta bussen, så vi fick gå. och mina tår var redan sönderfrysta efter en och en halv timme i stallet med försmå skor! men gick gjorde vi, eller halvsprang. och vi kom dit ganska precis när matchen skulle börja. vi gick fram till biljettförsäljningen och sa "josefin lindberg" och fick 2 biljetter. höh! den du! ;) johan hade fixat fribiljetter, men han fick inte spela nåt :O så det var ju synd. anna och jag förstod inte så mkt av matchen, eller vi förstod ju när det blev mål osådär. men det var typ en slutsignal (likadan som är på hockey) typ hela tiden, och vi fattade noll. haha. vi gav upp att förstå efter ett tag :P när matchen var slut gick vi hem till anna igen och såg klart matchen mellan hv71 och timrå. skit gick det.



idag tänker jag inte göra ett jota. dega som bara jag kan. hehehehe. fast jag skulle vilja åka ut till birsta city. massa rea juu!

faan jag kom just på att jag har missat dom 2 senaste avsnitten av top model :( illa!

Don't just look on the bright side of life; Live on it / pössis

Anna

1912 skulle ja tippa;D hm värde ca 100 kroner* men gott vare:D ja de va skojj, och vissa saker listade vi ju ut=) tex att de är sua som är speaker!:D

2008-03-27 | 22:26:34 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0