vart är mina shoppingkassar?!

Hola!

Jag drömde sjukaste drömmarna inatt.
1. jag skulle anmäla mig till hopptävlingen den 20:e. men när jag sa att jag ville anmäla mig sa alla "schhh! tyst!". jag stod som ett frågetecken. sen vare nån som sa "det är bara dom som går på katrinelund som får vara med".
2. jag & anna var i sthlm. vi bestämde att vi skulle gå på olika ställen. så jag gick åt ett håll och anna åt ett annat. sedan shoppade jag massor. jag ringde sedan anna och vi skulle träffas igen. men då hade jag tappat alla mina shoppingkassar. så i panik vänder jag mig om, och där låg dom en bit bort. sedan träffar jag anna. och då har jag tappat kassarna igen! jag vänder mig om och då står kassarna mot en parkbänk.


haha helt störda drömmar! jag undrar om dom betyder nåt..


image166
(katrinelund)



jag har iaf sovit jävligt dåligt inatt. jag hade inte dragit ner persiennen när jag gick och la mig (why?!), så jag vaknade stup i kvarten av att det var ljus i rummet. jag somnade om i 5min, sen vaknade jag och somnade sedan om i 10 min, vaknade sedan och somnade om i 5 min. och så fortsatte det ända till väckarklockan ringde 09:00. detta händelseförlopp började väl klockan 5 eller nåt.

klockan 10:15-10:55 var jag ute och körde. PARKING FTW! det gick bättre än förväntat. jag trodde jag skulle puckla på varenda biljävel. men jag nuddade inte en enda. sammanfattningsvis gick det bra :)

om 75 min kommer carro och hämtar mig. då drar vi till stallet. där ska det ätas tårta :D hanna som bjuppar eftersom hon ramlade av sist vi red ;P sedan ska vi rida också. undra vilken kuse man får rida idag då. hoppas på harry<3

ikväll äre middagsbjudning hos sandströms. vi får se vad det bjuds på för gott :) timrå-hv71 lär vara på tvn kan jag tänka mig. heja timrå!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kramar



Jessica

Man får bara kolla på hockeyn om man håller på HV. Annars får man sitta och stirra in i väggen.

2008-03-28 | 14:50:36 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jessica

Ser att du har ändrat designen också, mkt händer när man inte är hemma. Nu har jag varit och köpt godis till dig ifall du inte äter maten, köpte dip också, men vette fan om ens du doppar godis i dip.

2008-03-28 | 14:55:15 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0