tisDAGENS

whaaaaaaaat(?) is up?!

nothing is up. everything is down(?)

image152

dagens roligaste: gert fylking hade råkat säga fel när han skulle trycka sina "rösta på christer sjögren så han går vidare till eurovision song contest 2008"-tshirtar. istället för Belgrad hade han sagt att det skulle stå Bagdad(???!!!) hahahaha vilket jävla skämt!

dagens måltid: beror på vad vi får till middag..

dagens bästa låt: crossfade-no giving up. There's no giving up now. Do you really wanna give this all away? Can't you ever see things in a different way someday.. Such a beautiful thing to throw away. You should think things through, over and over again, all over again.

dagens sms: Hej snygging! Vad gör du på lördag kväll eftersom du inte kunde på fredag. Hitta på någonting med mej? Puss oliven.
skickat från ett (för mig) okänt nummer. och anna trodde seriöst att jag skulle gå på det där? hahahahahahaha! ps. det finns en sida som heter hitta.se

dagens höjdpunkt: att få plugga till matteprovet..

dagens skabb: mitt hår.

dagens macka: tekaka (mjölk till. (vet att ni vill veta. och ja! jag skriver en parentes i parentesen!))

dagens goda gärning: jag gör inga goda gärningar? (den där gången när jag hjälpte en kärring över en isgata räknas inte!)

dagens tv-program: inget! jag strejkar eftersom det inte är i huvudet på gynning!


hoppas ni njöt av min hemmagjorda dagens-lista. hehe.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pözz




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0