städarN

skeppohoj!

imorse var man uppe med tuppen. jag tog 10-bussen ner till stan. sedan körde jag fyrhjulsdriven audi i 40 min. det gick bra yao.

jag hade fått order av mor min att jag skulle städa. jättekul lixxx. så när jag hade kört klart gick jag förbi syrran på jobbet en snabbis, sedan tog jag bussen hem. hemma började jag dammtorka och dammsuga. så nu är det rent och fint här. tack vare mig! varsågod!

jag har blivit bjuden på basket imorrn. killen kirrar gratis biljetter, heh. nån som vill hänka?


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussen

Schess

vilken kille? VILKEN KILLE?

2008-03-25 | 19:40:43 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0