musolle

hade bara halv skoldag idag. framtidsresan=inga lektioner. slutade typ 11. följde med jessi hem. vi åt. vi skulle spela sega, men jessi är oteknisk!

är så tråkig. langar en lista istället för att skriva massa nonsens.

Hur
Svarar du i telefonen:
aa hej det är josefin. alternativt aa hallå.(aaa??)
Fördriver du tiden: spelar yatzy
Mycket pengar har du: några laxxxar
Tjänar du pengar: lever på mina 1050:-/månad tack vare mina studier.
Ofta bäddar du sängen: ja alltid! bland det första jag gör på morgonen
Ofta diskar du: hört talas om diskmaskin?
Ofta städar du: helst aldrig. det får mamma sköta, hennes favvo-syssla
Går det på jobbet: jobbet? hahahahahahahahahahahahaha
Ofta träffar du din familj: 24/7
Mycket äter du: så mycket det bara går


MusOlle!



Don't just look on the bright side of life; Live on it / sticknuva!

Jessi

Jag är inte oteknisk jag hade bara otur!

2008-03-13 | 19:18:04 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0