la stada

tjoooo len!


idag har jag vandrat på staden med teo. vi (han) kollade på pjuxxx. jag tror han hittade nåra som va bra? ja jo det tror jag. sedan gick jag och lämnade min sommarjobbsansökan, tog en ansökan åt anna också. så vi gick och mötte henne när hon hade slutat. då bestämde vi oss för att gå och fika. efter många om och men så blev det bestämt att vi skulle fika på waynes. MEN vi gick till charm istället. det tyckte teo va kul. han hade nämligen följt med björn för att hitta filmen sound of music (som björn skulle köpa till sin far), sedan skulle han komma till waynes, MEN då var ju inte vi där. hahahah. så han gick in på waynes och såg förmodligen helt lost ut. men han kom till rätta till slut :) heh.

pluggat matte har jag gjort också. hela kapiteltest 1. jag klarade alla uppgifter utom en. duktik flikka :) måste fråga biggan om några grejer imorrn. sen får vi hoppas att det går bra på provet på onsdag :)

pizza-dax!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / poessss

Jessica

aha mamma jobbade natt så det var pappa som fixade middag? HAHAHAHA :P

2008-03-11 | 12:46:32 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0