kom ihåg mig

*knappknapp* på min telefon. smsar till jessi är vad jag gör. hon flyr landet! madrid är hennes slutstation. hoppas det regnar där!! nääää okej, hon kan väl få lite sol. men det ska fan inte få vara varmt! någon rättvisa ska det väl ändå få vara. jag tänkte att det var bäst att jag bloggade lite nu så hon har något att läsa när hon kommer hem. jag är ju trots allt hennes favorit bloggerska. eller hur då? hähähä :D

idag är det lördag. det är alltså 1..2..3.. TRE! dagar kvar av lovet (om man räknar med idag). men för er andra som har sportlov så är det två dagar kvar till ni måste tillbaka till helvetet. mohahahahaha! synd fö' er! ;)

ikväll har jag inget planerat. så om ni känner att "guuuuud vad jag vill vara med joss ikväll" så är det bara att slå en plingeling eller skicka ett litet sms :)) om jag inte svarar så betyder det att jag inte vill vara med dig. ok?

faan va kallt det är i rummet. måste stänga fönstret...

jag sitter vid den andra datorn nu och har itunes på "blanda låtar", och gissa vilken låt som precis började spelas! takida-broken, hehe, det va längesen. flera år sen...

när jag ändå sitter vid den här datorn så kanske jag kan leta fram några gamla fina bilder. haha.

image147

image148

image149

image150

image151


hahahaahhahaha. jag & hitler?? haha soooopen. sopan! xD shiiiet. det var tider det!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / en fet puss



Jessica

Klart du ar min favoritbloggerska hehe :p snygga bilder. Tyvarr regnar det inte utan solen har skinit idag pa dan nu sa ar det kallare kanske bara 12 grader :P

2008-03-09 | 22:03:21 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0