jag ser det regnar jag ser det regnar

TYVÄRR! eller det är kanske bra. isen kanske försvinner. hoppashoppashoppas. men när jag tänker efter så är det ganska mysigt med regn :) om jag slipper gå ut, heh.

matteprovet gick bajamaja. let's leave it here.

roy flyttade biologiprovet till 9 april istället för första dagen (OCH första lektionen!) efter påsklovet. det tackar vi för. tackitack.

idag är mamma ute på äventyr och hon kommer inte hem förän imorrn eftermiddag. vi vet alla vad det betyder! MAXMAXMAX! hähähähä. eller kanske pizza? eller kanske subban? it's my choice. pappa får lyda.

jag har ingenting jag måste göra idag. så ikväll tänker jag dega som en äkta bulldeg, kolla på topmodel och fråga olle och kanske tugga på en gurka.


nu ser det ut som att det snöar?????!!!!!11



eftersom jag är ytterst ointressant idag så tänker jag visa er LASSE. (han är inringad med röd ring)

image153


i wonder.. if i should kolla på last week's episode of ask olle

image154

HAHAHAAHAHAHAHA?!




Don't just look on the bright side of life; Live on it /
punch & kräm



Jessica

Mäh blire inte subban till lunch imorrn? :(

2008-03-12 | 15:38:21 | http://takeadeepbreath.blogg.se
Jetskida

Vi kanske kan käka en massa tårta istället :P

2008-03-12 | 16:23:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0