i'll never wake up without an overdose of you

det blev inte riktigt som vi hade tänkt igår.. om allt skulle ha varit som det brukar så skulle gårdagskvällen ha bestått av följande: mej(såklart!), anna, carro, hanna och massa skräckfilmer. men istället såg gårdagskvällen ut såhär: jag(såklart!), anna och en komedi. ba vaaaaaaaah!?? vart är världen påväg?!
jag och anna fick ha trevligt utan hanna och carro eftersom dom är två let downers. vi fick vara i gustavs lägenhet så vi träffades där. sedan traskade vi till preem och hyrde film(supersugen) och köpte drickbart, chips, dipp, gräddfil, smör. (smöret var till frukosten så ni kan sluta undra nu).
vi underhöll oss genom att kolla på film, sitta vid datorn, kolla ut i "skogen" och försöka skrämma grannarna. på tal om ingenting så var dammsugaren galen! jag svär! och anna har fetaste bacillskräcken xP (se bilder nedan)
när klockan var typ 12 skjutsade gustav hem oss.

bjuppar på lite fräscha pics:


1. anna använder reklam som skydd mot "mus-smuts" (bacillskräcken!) 2. är blomman död? 3. blomman ÄR död! 4. dipp 5. gustav hjälper till med deveden 6. vi väntar glatt 7. gustav petar annas näsa 8. invalid key??? 9. filmen! 10. pigg tjej 11. håller koll på grannarna 12. "skogen" 13. f-f-f-rulle 14. mr cool!!!




I hate living without you
Dead wrong to ever doubt you
But my demons lay in waiting
Tempting me away

ända sedan jag kom hem har jag lyssnar på skillet-låtar. så därför tänker jag bjuda på lite bra skillet-musik. här kommer låtarna helt utan inbördes ordning:


savior
comatose
whispers in the dark
rebirthing
the last night
say goodbye
looking for angels


Don't just look on the bright side of life; Live on it / baba! (byebye!)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0