hopp(san)

helg igen då. fan va tiden rusar iväg. hinner knappt blinka så är det helg. nu kanske det låter som jag klagar? men icke! tiden kan gärna få skena hela vägen till sommarlovet. tack på förhand.

skooowl-day
drama på morgonen. jag spelade pundare från navet (HAHA) och så återberättade jag rödluvan ur mormors perspektiv.
fysiken satt vi och kollade igenom gitter. otroligt kewl.. naaat!
idrotten bjöd på "friskis". det var jobbigt! undra ifall man blir bjuden på treeeeningsveeerk imorrn?
stolthet & fördom heter filmen som vi såg en snutt av på engelskan. värt att påpekas var att det inte var den nya versionen..

image158
after school följde jag med jessi till hennes farföräldrar. där åt vi cheesecake. det var MUMS :D sedan var jag tvungen att gå hem, stallet kallade.
i stallet hade dom skrivit upp mig på svea(!!?) hon får inte ens hoppa! och på schemat stod just det: HOPPNING. (tabbe). blev lite ledsen och förvirrad. carro offrade sig så att jag skulle få hennes häst så jag fick hoppa, så skulle hon ta svea och rida dressyr. men sen pratade vi med ridläraren och hon blev förvånad när vi berättade att jag hade fått svea. så jag fick byta, fick välja nån häst som bara hade "gått" en gång. jag valde bonita. hon var fiiiiiiiiin :) hoppade finfint. hon gillar inte mig(?), men jag gillar henne, heh.



hanna ramlade av 2 ggr så nu förväntar vi oss TVÅ tårtor innan nästa ridlektion ;))


nu är jag trött. och imorrn kommer jag garanetrat ha träningsvärk i princip varenda kroppsdel. wey!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0