hemkommen

HOLA!

ja mina vänner, nu är jag hemma igen. för er som missat så var jag & jessi i sthlm igår. åkte ner med tåget 08:11 och kom hem ca 21:50. det blev en del shopping. hähä. men tro't eller ej så hade jag faktiskt 600 spänn kvar när jag kom hem. utan att nämna summan jag hade med mej så låter 600 spänn mycket. heh.
när vi hade shoppat klart gick och åt på subway. skabbigaste ever. kommer in och vet inte ens vart man ska stå och beställa. står som 2 frågetecken och sedan kommer en kille som pratar svenska med brytning. vi beställer, sedan säger han att det inte finns nån ost, sedan värmer han mackan så den typ smular sönder, det fanns ingen vitlöksdressing heller (men vi fick nåt som skulle smaka vitlök. yeah right!). men vi fick rabatt eftersom det inte fanns nån ost. hahahahaha. också betalade vi för macka och dricka. sedan frågade vi nåt i stil med: "vilken storlek på muggen är det då?" (det fanns nämligen några olika). han svarar: "välj själv! det här är sthlm!". hahahhaha go kille! det fulaste var när jessi sa nånting "på subway hemma blablabla.." han ba: "subway hemma? jaha, norge!" HAHAHAHAHAAHAHAHAHAH! jag höll på att dö! xD wtf norge???!

idag då? klev upp och tog bussen till körskolan. körde en litten sväng. sedan gick jag och hämtade sommarjobbsansökningspapper. (långt ord heh.) after that tog jag bussen hem. när jag kom hem gick jag ut med elvis sen satte jag mig och kollade på andra avenyn och åt karra :) (ÄR DU GALEN UFFE??)

ikväll skulle det bli fest? men det lär inte bli nått :p jag är förvirrad.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejhej

Schessica

fest på en onsdag??? ALKO!

2008-03-05 | 17:41:39 | http://jeskinka.blogg.se
Hänisch

vi har ffs sportlov, då äre inte alko att festa på lillördag xD

2008-03-06 | 00:32:24 | http://hannag.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0