HÄMND

annas pappa bjöd på hockey igår. så jävla värt!

när timrå låg under med 0-2 kändes det tungt. trodde inte att dom skulle kunna ta igen det. timrå hade utan tvekan flest och vassaste målchanserna i första perioden, men pucken ville inte prassla i nätet. när modo sedan fick sitt 0-1 mål så kändes det såå jääääävla orättvist! när sedan 0-2 kom ville jag bara dö. peppingen var borta och jag ville åka hem. men sedan vände det mina vänner! timrå gjorde 1-2 efter 57 sek in i tredje perioden, sedan kom även 2-2 i slutminuterna (närmare bestämt när det var 1 min och 28 sek kvar av matchen)! det innebar sedan SUDDEN DEATH. och Tenkrat avgjorde efter 7 min och 9 sek! jag kan lova att hjärtat satt i halsgropen större delen av matchen. spänningen på topp! allt kan hända! det är så det ska va.


image155
Petr Tenkrat



image156
tikjubel-krizandepp.jpg


TIMRÅ IK<3




Jag vet vad du gjorde förra sommaren

Nu blidde jag blind, tror jag ska sluta läsa din blogg!

2008-03-12 | 16:22:27 |
MoDo

Domarskandal.........

2008-03-12 | 21:44:00 |
Schessica

du har INGEN aning om omständigheterna till varför jag var uppe vid 7 och åt frukost!! :P

2008-03-13 | 10:39:08 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0