go' "kväll"

oooooooooooops.. titta vem som är vaken. det är måndag och klockan är 01:56. för er som missat så är jag ledig idag, lycka :D egentligen borde jag lägga mig och sova på sötörat, för jag kommer förmodligen få ett samtal klockan 10 eller nåt. och då är det meningen att jag ska dra ner till stan? ja, det är meningen. får se om jag släpar mig upp eller vänder mig och somnar om. hehe.

jag har sett alla 3 avsnitt av andra avenyn nu. så får vänta en heeel vecka till jag får se nästa avsnitt :/ det är hårt.

slutspels-lottningen ägde rum igårkväll. timrå får (inte helt oväntat) möta modo i kvarten. blandade känslor om det. men spö ska'rom ha! om jag så ska spöa dom själv! jävla svarta vaden & co! sopeeeer.

nu måste jag nästan gå och lägga mig. annars blire väl ett jävla liv från alla möjliga håll..


Don't just look on the bright side of life; Live on it / nattinatti




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0