första, andra, mars

godmorgon allesammans!



jag tror bestämt att jag förlängde mitt liv igår. minst 33 år. when you've said magnus betnér, you've said it all! om jag bara kom ihåg nåt kul som han sa så skulle jag skriva det här och nu. men i stundens hetta så skrattade jag så mycket att jag inte fick nåt syre till hjärnan, så ja.. jag kommer inte ihåg. om ni är intresserade så kan ni ju läsa i ST. ps han fick 4 "st-ikoner" ds

image131


och som jag skrev igår (för er som var uppmärksamma) så åt vi på chats innan föreställningen. 3-rätters. hähähä. 200 spänn. billigt skit. restaurangchansen is the shit.

jag kom hem lagom till melodifestivalens slut. finalisterna charlotte ("katt-facet") nilsson perelli såg ut som en transa och linda bengtzing såg bara allmänt ful ut. och ja, låtarna var dåliga. men det hade ni säkert redan listat ut? jag förstår mig inte på schlager. för att citera nåt som pappa skulle ha kunna sagt: melodifestivalen har överlevt sig själv.

det enda som är planerat idag är att vi ska åka till mormor & morfar. det ryktas om en liten slant till sthlm ;)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss



Jessica

bettan is the man! hantverkar-dissen var ju typ roligast:
"dom kommer in och väcker en kl 6 på morgonen också ska dom ha kaffe. för dom är ju hantverkare så dom har käkat lunch typ kl 3 på natten.
-Ja här skulle man behöva en stjärnmejsel, måste gå ut till bilen och hämta. sånt är ju inget man bär med sig, då kan jag ju bli sne i ryggen"

HAHAHAHAHAHA

2008-03-02 | 16:32:08 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0