do you want a piece of me?

halv 3 inatt vaknade jag av att jag fick ett sms. det stod Do you wanna piecs of ne. hahahahahah?? killen är galen, fin stavning och vad som var budskapet undrar jag fortfarande. jag tror någon var lite fuller :p jag somnade iaf om på en grisblink.

vaknade och klev upp när klockan var typ 12. åt frukost, borstade gaddarna osv. sen hade jag lite morgongymnastik med min hjärna. matematik D. mmmmmmh va kul. en och en halv timme matte D får räcka för idag. har ju hela dagen på mig att plugga imorrn, since i am ledig. en heldag med matte D</3 looking forward.

från klockan 19:00 till 23:10 ska jag sitta (alternativt ligga) i min säng  och kolla på tv3. först top model som jag missade i onsdags(!!!), sen singing bee och sen the perfect man. det är min tv-söndag.

nu får det räcka för stunden. kanske kommer en liten update senare. fårse.

just ja! ikväll är det lottning inför slutspelet! det får jag inte missa! 20.30 i sportspegeln!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kjamzz




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0