den rosa torsdagen

..eller varför inte kalla den alla emo's favoritdag, SKÄR-TORSDAGEN.


igår fyllde jessi 18 år. riktigt gammal är hon nu. hehe. det firades iaf med middag (fläskfilé, "båtpotatis" och vitlökssås). men innan vi kunde börja äta så var vi tvungen att vänta på mr & mrs tidsoptimist. dom sa att dom skulle komma 18:30. dom kom typ nångång vid 8(!!) medan vi väntade på dom så fixade vi maten. värt att påpekas var att emil fixade stjärnformade gurkor(med hjälp av en vacker mall gjord av mig, haha) och FYRKANTIGA körsbärstomater. de'ni! sedan åt vi iaf, både middag och cheesecake. gottsomfan. men jag tror emil höll på att dö när jessi började prata om sär-lebb-therese och hennes flickvän. det va inte lite äckligt.
sen drog vi till jessis moster veronica. hon och hennes pojkvän hade fixat chips, morötter, dipp o grejer. plus att veronica var vår privata bartender genom hela kvällen och natten. så fort det var slut i glasen blandade hon nya drinkar. kung! vi spelade fia med hutt, så det kan låta, trodde du ja och nåt kortspel (typ spritleken?). jävligt kul vare :D kanonkväll.

efter att ha legat och slagit på väckarklockan typ 5ggr så gick det upp för mig att det faktiskt var telefonen som ringde.. då var klockan 2. klev sen upp och åt frukost och duschade. nu har jag packat klart och varit till jessi och lånat filmer. när mamma och pappa kommer hem från jobbet ska vi åka till fjälls. mys.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0