borta bra men hemma bäst

honey, i'm home!!!!!!


som ni borde veta vid det här laget, har jag varit i fjällen sedan i torsdags. det var avslappnande. det är något med fjällluften (ja 3 L!!!). jag har iaf degat, ätit gotta, gjort tappra försök till att bli lite brun i fjeset, åkt skoter, ätit gotta, kollat på film, spelat kort, sagt "hare krishna" minst en miljon gånger (det är för internt för att ni ska förstå), ätit gotta osv. 700 spänn rikare blev jag också. påskharen måste ha tyckt att jag har varit duktig och ätit mycket ägg i år. eller nått.

jag är hungrig och vill att pappa ska komma hem så vi kan åka till özaj(?).

jag har fått över 1500 på yatzy igen! dvs silverkrona till mig! :D no more bronzzzzzzz

nu tänker jag förklara hur mitt hår ser ut just i denna stund (intresseklubben anteckna!). det ligger slickat mot huvudet. det känns som att jag har tvättat det med 5kg balsam. det är inte fett! jag duschade kalufsen igår. det är allmänt skabb. och efter jag har varit till özaj(?) tänker jag inte gå utanför dörren. istället tänker jag ställa mig i duschen och tvätta håret i 2 timmar. yuppyupp.


jag hade tänkt köpa en skoter som jag kan åka till skolan med. vilken tycker ni jag ska köpa?


image160
denna röda pärla?

image161
...eller detta senapsgula vrålåk?



Don't just look on the bright side of life; Live on it / PÖZZ

Victoria

snygg blogg

2008-03-24 | 17:38:20 | http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Jessica

Jag tycker du ska köpa den senapsgula så att den du skjutsar kan luta sig bakåt.

2008-03-24 | 18:38:37 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0