and you're the designated driver

försöker få kontakt med anna på msn. josh kontaktar anna, hallå? inget svar. i allefall så ska jag vara med cärr och änn idag. eller rättare sagt ikväll. vi ska kolla skräckisar och om jag känner oss rätt så lär det bli en del skriiiiiiiiiiik! (Scream, at the top of your lungs, everybody's feeling right). men vart vi ska befinna oss ikväll är ännu ett mysterium. tror jag. såvittjagvetlixxxom. meeeen om ni vet nån bra och framförallt hemsk film så kan ni ju säga till :)

har varit ute och kört bil idag igen. det gick braaa. i sommar ska jag ha körkort. och då ska jag köra buggyn nanana :D FETT.

mellis-dax. mummmmmmsmummmmms fåre bli. bara för att det är så äckligtnyttigt. yeppyepp.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusselipuss

Jeschicka

Filmtips:
Alla Alien-filmer (4st) och Dawn of the dead (nya versionen).
Och förresten så börjar jag också närma mig en sönderlyssning av "bäst musik just nu" men texterna är bara FÖÖR träffsäkra!

p.s lycka till med buggyn, skulle va kul om den fanns kvar nåra år till :P

2008-03-06 | 19:20:24 | http://jeskinka.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0