4 dagar senare...

den mest oaktiva bloggare av alla bloggare som någonsin satt sina fingrar på en dators tangenter? mjaa.. nästan. fast carro är värre. så jag är nog bara den näst mest oaktiva bloggaren. (näst mest?)

ska jag verkligen berätta allt som har hänt sen sist jag yttrade mig här? orkar - orkar inte - orkar - orkar inte - orkar.

lördag
jag klev upp typ 12. för jag hade tänkt duscha o greja innan jag skulle vara med anna. hon skulle vara klar typ 1 sa hon. hon ringde typ halv 5 eller vad klockan va. och då var hon inte ens påväg hem. haha vilken tjej asså. och när klockan sedan blev 18:20 så ringer människan och säger att hon missade bussen från navet som bara går en gång i halvtimmen (HAHA), så det var bara för henne att gå heeeela vägen hem till mig. men jag var snäll och var telefonkomentator till matchen som började 18:30 :P när hon äntligen kom hit så gjorde hon mig sällskap och kollade på hockeyn. jag var överpepp medan hon satt och halvsov. stackarn hade varit vaken sen typ 6 :P timrå vann iaf tredje raka. det var gött somfan :D
efter matchen åkte vi och bowlade med syrran och hennes kompis. jag vann! (bakifrån..)
charlotte perelli vann melodifestivalen.

söndag
08:30 satt jag i bilen påväg till stallet. carro & anna skulle tävla dressyr, så snäll som jag var följde jag med som stöd och självklart som supporter. på en gång när vi kom dit fick jag hjälpa anna att räkna poäng (det var inte allt för avancerat). gick sen ner i stallet och fixade och donade. jag var filmarN nr1 och filmade både carro & anna när dom red :) det gick bra för båda två tycker jag. men dom var väl inte allt för nöjda. men jag har rätt och dom har fel. som vanligt..... när dom hade tävlat klart så hjälpte vi till med in- & utsläpp mellan ridhusen. efter det åkte vi hem, efter x antal timmar i stallet (typ 6 timmar?).
när jag kom hem gjorde jag inte ett piss vad jag kommer ihåg. eller jag såg väl alla avsnitt av andra avenyn.

måndag
började dagen med att boka 2 nya körlektioner. det fick bli på påsklovet. men classe skulle tydligen va ledig hela påsklovsveckan så jag kommer på köra med han den andra snubben. hoppas han är snäll med mig.
sedan var det dax för skola. en lååååååångtråkig genomgång (för ovanlighetensskull.........) av resaren roy, kortare matte och kemi, och sist mentortid där vi fick fylla i en enkät med 80 frågor. böööööööh.
pluggade lite kemi när jag kom hem. det var jobbigt. timrå förlorade mot modo, synd att det inte blev 4 raka :/

tisdag
idag har jag varit på skolan och gjort alla möjliga saker. räknat, improviserat, kollat på "film". ingen ansträngande dag direkt. hehe :)
nu har jag pluggat en stund. känns väl okej. ska käka och åka och handla till fjällen, sen ska jag väl fortsätta plugga.

vi har bara en lektion och ett prov kvar innan lov :D och imorrn fyller jessi 18!! då blire rajraj ;D


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar och kramar

Jessica

rajrajrajrajraj!!

2008-03-19 | 14:45:41 | http://takeadeepbreath.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0