stadshuset

hejhej allesammans!

nu sitter jag hos anna. hon håller på att göra sig snygg. jag är redan snygg så jag behöver inte göra mig iordning. HEH. det där var inte hela sanningen.

vi ska iaf dra oss in mot stadshuset nångång vid halv 12-12. i think. nån fler som ska dit? :D call me!

får se hur pigg man är sen när man ska vara på skolan 09:00. hehehehehe. heheh. men jag kan sitta och halvsova och äta bullar. typ. sedan raka vägen hem och ta en powernap. för att sedan käka och förferra och dra till stadshuset IGEN. yeppyepp. nån som ska dit dådå? call me!

imorgon ska jag få skjuts av jessi till skolan. hon ska köra bil! hoppas vi inte dör........


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss och kram mina små hjärtebarn




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0