partyparty

hello!

det ligger till såhär; blogg.se har nu äntligen flyttat min blogg till publishme.se (sist av alla, probably..) and that is why I haven't been able to write anything in my blog.

sen sist har jag eeeeh.... fixat nytt pass! eller ja, jag får hämta det nya på onsdag.

i torsdags var jag ledig. då var det mat och förfest hos amanda. mycket trevligt :) vid 12-halv 1 drog vi ner till stan. oscar närmare bestämt. där var det studentfest. helt jävla bäst! träffade johan gjorde jag också :) det blev en hel del dans och träffade massa roligt folk. grym musik också! det är enligt mig a och o om en utekväll ska bli bra eller ej. när dom stängde klockan 3 så följde jag med johan till nån av hans kompisar och kollade på basket. och dom grillade korv på en elgrill på vardagsrumsbordet?! hahahahaha. 05:30 kom man äntligen hem till sängen. död.se

blev väckt av anna klockan ett på fredagen. då ringde hon och ville att jag skulle dra ner till stan. så då var det bara att klä på sig och sen fick jag skjuts av pappsen ner. min frukost fick bli en mjukglass, som vi förövrigt stog i kö i säkert en halvtimme för. det var ju nationaldagsfirande på stan, miljontals pers. och jag såg ola :') <3333


ikväll blir det klassfest hos anna. men först middag hos jessi. blir väl kanske krollen också? i dunno.

bläääu jag känner mig som alko nr 1. har festat minst en gång varje helg sen typ.. jag vet inte.. plus att det nog blir dubbel till veckan. och sen blir det veckan efter, midsommar i dalarna. får ta ett break veckan efter det, för sen är det ju gatufesten. hahahahhaa hjeeeeeeeeeelp! millencolin!!!<3333


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar



Jeshicka

midsommar i dalarna?! wtf? nu äre cruising.. weeeeeho!

2008-06-07 | 17:45:17 | http://jeskinka.blogg.se/
Hänisch

ALKIS :D

2008-06-11 | 12:56:16 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0