my weekend

hejhejhejhej!

fredagen bjöd på frisbee-spel, ofrivilligt dopp i sporthallens utomhuspool och barbackaridning på gadd(ont i röven!).

lördagen (jag) bjöd på middag, alkoholhaltiga drycker och "jag har aldrig"-spel. hehehe. planen var att jag och brudarna skulle käka, bowla och sen dra på krogen. men planen sket sig redan klockan 22:50, då vi befann oss på bowlingen. för tydligen så stängde dom 23:00??! det står 24:00 på hemsidan?! blev lite smått less. så då var det bara att följa med carro till navet (hon skulle tävla på söndagen så hon skulle inte med på någon krogrunda), sedan drog vi vidare till irish en sväng. fast där vare ju gammfolk och noll sittplats. så vi drog igen. satt istället och väntade på några classmates. och dom var ju inte snabbast i stan vill jag lova. men när dom väl hade fått fingrarna ur arslet (inte bokstavligt talat!) så hamnade vi tillslut på svenssons. eller ja.. i kön till svenssons (det var ungefär som på white room. bara en enda lång kö...).. stog där.. jag vet inte hur länge! när klockan är typ tjugo i två säger vakten "jag vill bara upplysa om att vi stänger klockan 2". gaaaaaaaaah! så då drog vi till irish istället eftersom kön knappt hade rört sig. tack vare "hålla handen, det här är min flickvän"-tricket så kom matte in med min hjälp. blev dock lite strul när mafi skulle in, men det löste sig. tog sedan bussen hem kvart över två.

söndagen bjöd på möte i stallet och en sjuhelvetes värme!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussar




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0