körkort och midsommar i dalarna

tjolahopp!

den senaste veckan har jag jobbat måndag, tisdag, onsdag och torsdag. På torsdageftermiddag åkte jag med anna och hennes föräldrar till deras stuga i dalarna. det var trevligt värre :) vi var och kollade på midsommarstångsresning, lekte lekar (rysk fylla, hoppa säck, kasta pil osv.), cyklade tandemcykel, åkte sommarrodel (vi åkte ur en gång så man fick sig en och annan skråma och några blåmärken, men vi lever!). Plus att jag och anna har diskat ALL disk! och dammsugit och städat bilen. men då fick vi ju 300 spänn var, så det var det värt ;) det var meningen att vi skulle köra gokart också, men det hann vi inte med. jättemysig midsommar var det :) (bilder kommer vid ett senare tillfälle..)

idag har jag jobbat. i regnet! mindre mysigt att jobba ute i regnet. fick gegga med jord och ogräs :/ stackars mig asså... fick ta rääääserka:n till jobbet. gnisslade när man bromade och allt. mmmmmh! just  ja! det har jag kanske glömt att säga?! jag tog ju körkort i måndags!!! :D:D känner mig fri som en fågel. friiiiiiiiiiiiiii som en fågel :D

min skoldator pajade igår :( eller pajade och pajade.. batteriet pajade rättare sagt. så nu måste jag vänta ända till skolan börjar innan jag kan få ett nytt. så jävla lyckat så jag vill dö.. precis när sommarlovet började liksom, tusen år innan skolan börjar igen. suck suck suck a fuck!

nu tänker jag kolla på outsiders: pojken som inte kunde gå ner i vikt. OCH äta chips! heheheheheheheheheheh. förstår ni det humoristiska? hehehehehhehehehehe!!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussen baaah




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0