fräsching

här sitter jag mätt i magen och med (torkad) öl i håret. maten i magen är från ikväll och ölstänken i håret från i gårkväll. nää jag har inte orkat duscha än. förlåt, men det är ändå ingen som ska lukta på mig idag. tror jag...

idag red jag sista ridlektionen innan sommaruppehållet. sad but true. hoppa fick vi göra. jag hade gadd. gick bra :) faaaaaaaaaaaaan va jag vill hyra häst i sommar. buhuhuhuhuhuhuhuhuhu!!!!

ikväll tänker jag bara ligga och kolla på tv och äta onyttigt. helst vitlöksdipp så man känner sig mer ofräsch än vad man redan är. hehehehe

just ja! nu är det ju sommarlov. tanken slog mig inte förän nu. sick. känns inte som det. kanske för att man börjar jobba på måndag. ooooooorkk--aahh-rr iiinnt-tte..........


Don't just look on the bright side of life; Live on it / puss

Anonym

mindre soft vill jag lova

2008-06-14 | 17:51:26 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0