dag ut och dag in

har inget vettigt att skriva. gör det bara för att stilla er blogg-hunger.

jag har jobbat som i vanlig ordning. efter jobbet har jag bara varit hemma och tagit det lilla lugna. ganska skönt faktiskt.

planerna för imorgon är att jag ska jobba 07:00-16:00. sedan efter jobbet tänkte jag och anna dra ut till birsta en sväng. förhoppningsvis hittar jag lite snygga kläder som jag kan köpa. måste ju skaffa nåt att ha på gatufesten. eftersom jag inte litar på meteorologer så måste jag ha kläder för alla väder. till och med snö!

någon som kollar på 5an?? störda tvillingar! jag sitter bara och gapar. jisses...


Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejsandåsan




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0