arbetsskada

hemkommen från jobbet. blöt i håret. och inte av regn! kände att jag behövde fräscha till mig lite nu när jag är bortbjuden på middag och allt. fast jag får betala maten själv?? med jag menar jag förstås mamma och pappa. hehehehehehe. pizza blir det i vilket fall som helst. fett är gott.

jag har fått skavsår på insidan av min tumme efter nästan en hel dags krattning. arbetsskada på hög nivå! vad jag än tar i så nuddar jag det satans skavsåret. sviiiiiiiiiiiiiiderHHHH! får sätta på ett plåster så blir allt bra sen :) (helst bamse...)

jag lyssnar på panic! at the disco?! det var seriöst iaf ett år sen jag lyssnade på dom senast. eller vänta.. måste vara ett och ett halvt år nästan. gosh.. ganska konstig musik när man tänker efter..

nää nu tänker jag dra på mig mina baggy och knata upp till familjen dahlberg. have a nice kväll! INTE! mohahahahah! nää ja skojjaS såklart ni ska ha en nice kväll. INTE! hahahahahahaha.. gud vad dryg jag känner mig. förlåt!!!!!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / adjö korv med brö'




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0