nomy

i am waiting.. waiting.. waiting for ms.larsson. hon är väl i stallet nu, i guess. när hon kommer hem ska jag dra till henne och så ska vi beställa hem käk. ska bli jävligt gött.

jag sitter och knarkar knarkarnomy. han är bra. tyvärr så kan jag inte lägga in något youtube-klipp med honom för det är nåt trassel med bloggskiten. men ni kan ju ladda ner (olagligt!) lite bra låtar ändå tycker jag! let me give you some tips:

cocaine (bäst!)
Your life, a game
turn it up, turn it up with cocaine
And everytime that you live is a time when you feel
and the only time you heal


my religion
Am I too lost to save myself
Or will you hear my pray
So God don't let me die this way


freakshow
Welcome to my freakshow
You may never leave
 
crucified by love
Erase my name, from the past
so many years have gone so fast
So Take this life and be gone
You are no longer my number one



finns fler bra, det där var bara ett litet utplock. utplock?? hah


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kisses   




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0